torsdag 31 december 2009

2009/2010

GoTt NyTt År
alla fina bloggisar!
Puss ♥

Absolut sista dagen 2009

Hur ska man summera det här året? Just nu känns det som om det bara varit skit eftersom jag fortfarande känner mig risig. Äh, jag ska gå tillbaka och kolla vad som har hänt under 2009.
Så hur är planerna för kvällen?
3 timmars jobb kvar sen ska även jag få gå hem!
Puss på er ♥

tisdag 29 december 2009

♥♥♥♥♥♥

Jag har lärt mig göra ♥♥♥♥♥

Klackar

Läckra inte sant?!

jag lever...

Jahaja jag LEVER! Fick åka till dr Smith i söndags, han undrade hur jag orkade stå upp för den sänka som jag hade visade på att jag borde legat helt däckad..men vem fan har tid med det?! Jaja lite piller och snart är man väl som en ny människa igen. Men NEJ det var icke svininfluensan.
Fick sjukanmäla mig i söndags för jag insåg att jag förmodligen inte var till någon nytta på jobbet.
Idag är det väl ganska okey, jag har legat med min gode vän Harry under täcket en hel del och det stärker mig ;)
Idag inhandlades det "fuck me klack skor", klänning, oxfilé och en hel del annat smått och gått. Ska lägga upp bilder på mina fynd. Snart är det nyår och då ska mink pälsen på...ja jag vet nu får jag hela djurskyddsföreningen på mig men snygg är den i alla fall.
Puss och sånt på er!

lördag 26 december 2009

Nära döden...

Fy, fan vad sjuk jag är :( Snor som rinner, huvud som dunkar och febern pressar ut svettdroppar på min kropp. Hela fucking jävla helgen har gått ut på att jobba och vara sjuk. Straffar gud mig redan för synder jag inte gjort eller vad är det frågan om?
Är i stugan och har ätit världens bästa mat, mamma servar mig på bästa tänkbara sätt...men ändå känns det som om jag ser ljuset i tunnlen.
Hur jag hamnade på mellandagsrean idag har jag ingen aning om, men fy fan det gör jag aldrig om!
Måste försöka stå på benen i morgon för då är det jobb som gäller...
Nu ska jag gå och däcka i soffan. GOD JÄVLA FORTSÄTTNING!!!

torsdag 24 december 2009

gOd JuL

Julaftonsmorgon, visst är det nått magiskt med dessa tidiga timmar?! Allt är tyst och lugnt, i år är ju allt perfekt med den gnistrande snön.
Jag sitter på jobbet och är snart på väg ut i den kyliga morgonen, finklänningen och tomteluvan är på,hallå...det är ju ändå julafton!

Om ett par timmar beger jag mig hemåt och kommer förmodligen mötas av två par gnistrande förväntansfulla ögon. Det blir en lång dag av förväntan för de små liven.

Ha nu en riktigt underbar julafton och kom ihåg att vara rädda om varandra!

Stor julpuss på er allihopa/Mimmi