tisdag 29 december 2009

jag lever...

Jahaja jag LEVER! Fick åka till dr Smith i söndags, han undrade hur jag orkade stå upp för den sänka som jag hade visade på att jag borde legat helt däckad..men vem fan har tid med det?! Jaja lite piller och snart är man väl som en ny människa igen. Men NEJ det var icke svininfluensan.
Fick sjukanmäla mig i söndags för jag insåg att jag förmodligen inte var till någon nytta på jobbet.
Idag är det väl ganska okey, jag har legat med min gode vän Harry under täcket en hel del och det stärker mig ;)
Idag inhandlades det "fuck me klack skor", klänning, oxfilé och en hel del annat smått och gått. Ska lägga upp bilder på mina fynd. Snart är det nyår och då ska mink pälsen på...ja jag vet nu får jag hela djurskyddsföreningen på mig men snygg är den i alla fall.
Puss och sånt på er!

1 kommentar:

Sarah sa...

Skönt att höra att du mår bättre, vet många som har legat helt däckade i helgen av något annat än svininfluensan. Hua!
Klackarna är underbara och nu kan vi nog lista ut hur nyårsafton slutar för dig ;)

Puss puss tillbaka!!