söndag 20 december 2009

Undrar ni...

...om jag inte har nått vettigt att skriva om?! , det har jag inte. Jag försöker lura mig själv genom att intala mig att jag kommer att hinna ALLLLLT i tid innan julafton. Men än är ju kvällen ung så jag hinner stöka ett par timmar till.
Idag har heeeela familjen gjort julgodis och pepparkakshus. Eftersom jag bröt ihop för två år sen när jag skulle ge mig på det förbannade smälta sockret för att fästa husdelarna med så vägrar jag numera att beblanda mig med hus-helvetet. T fick det fina förtroendet att göra ett så där mysigt och gulligt hus som man ser alla andra gör med sina barn. Han fixade det!....med hjälp av limpistol och 711 svordomar. Sessan upprepade varenda ett av dem. :(
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att slå in julklappar som jag egentligen borde lämna tillbaka och ge pengar till en välgörenhets organisation åt istället, grejen är att mina barn kommer aldrig fatta när jag ger dem ett kort på en get och säger att vi skänkt pengar till fattiga barn...varför är det så?
Nu ska jag sätta på 80 tals musik och önska att George Michael inte är gay trots allt...
Puss

Inga kommentarer: