torsdag 3 december 2009

pLaSt

Ligger i soffan helt utslagen...är såååå trött att jag knappt vet vad jag skriver om.
Dagen startade med två trötta barn som inte alls var sugna på att stiga upp idag. En hård kamp med en skrikande stressad mamma som till sist vann och barnen fick snällt gå till dagis och skola. Irriterad och med en lätt huvudvärk satte jag mig i skolbänken för att lyssna på livsmedel och hygien hantering. 4 timmar fullmatade med viktig info, undra hur mycket jag kommer ihåg när jag ska delge mina arbetskamrater om en vecka...haha jag får väl bladdra och se seriös ut så ordnar det sig nog :)

Ikväll har jag haft plastparty, ja inte sån plast...bara burkar och annat till hushållet. Tack brudar för att ni kom lovar att inte skvallra för era män om hur mycket ni handlade för ;)

Nu ska jag snart försöka ta mig till sängen om jag inte hinner somna här i soffan först.

Puss på er!

Inga kommentarer: