tisdag 13 oktober 2009

Från skit sur till glad!


Min tumlare har varit trasig ett par veckor det har sagts att det blir för dyrt att laga det är bättre att köpa ny. Tvätten har hängt överallt i huset och stört mig nått fruktansvärt. Igår fick jag med mig T för att införskaffa mig en ny. Åkte till de stora kedjorna i Kalmar, fick dåligt med hjälp men tillslut så förbarmade sig en 19 årig tjej med mycket moderiktig frisyr, hon var så kallad expert på tvätt och tork....äh, jaha hon kunde typ ingenting så jag blev sur och vi åkte hem.
Idag åkte jag upp på stan här, för någonstans så känns det ändå bättre att handla på hemmaplan. I första affären blev jag så jävla lack så jag sa med hög stämma att där tänker jag minsann inte handla. De var skit otrevliga och nonchalanta så där blev det minsann ingen affär. Åkte sen till stans Electrolux kedja. Vilka underbara försäljare! Pang efter 5 minuter så var jag med tumlare hade prutat ner den 500 kronor och charmat mig till gratis hemkörning och installation Det kallar jag service! Tack Hammarstedts!

Inga kommentarer: