torsdag 1 oktober 2009

Ska det vara så här?

Flänga hit och dit i ett himla tempo, möte där och möte här. Blääää huvudet är en enda bikupa just nu. När ska det lugna ner sig lite?
Skulle varit på vackra Sarahs vernissage ikväll men istället sitter jag på jobbet och önskar att klockan vore 14 i morgon eftermiddag för då får jag gå hem! Inte för att jag inte trivs på mitt jobb för jag ÄLSKAR mitt jobb men just nu är det så mycket annat. Längtar till nästa lördag för då blir det Göteborg med prinsen, Tina och hennes lilla kille. Längtar som tusan.

Jag håller i alla fall mina tummar och tår för att Sarah´s vernissage går fin fint. Har massor av ideér som hon ska få måla för hon är en fantastisk konstnär.
Anna blev blommorna fina?!

P&K/M

1 kommentar:

Sarah sa...

Blommorna blev jättefina! Tack söta du, och tack för lyckönskningarna. Det gick jättebra!! KRAMAR