tisdag 6 juli 2010

Bryta bloggtystnaden

Hepp, jag är tebax! Både hjärnan, kroppen och skrivlusten kom in i en semesterlunk...

Dagarna seeeegar sig fram och jag har tyvärr två veckor kvar till semestern :( men den som väntar på nått gott...väntar kanske på 4 veckors piss väder under sin semesterperiod?? Näää, nu ska vi vara positiva för det mesta pekar ju ändå på att vädret ska hålla i sig! Ohhh, yes! Det har ju fantastiska dagar med det underbara högtryck som vilar över vårt land, vi hade 29 grader i vattnet häromdagen, japp ni läste rätt 29 GRADER!!! Jag som är en badkruka av stora mått har plaskat som aldrig förr. Jag har två tuffingar i vattnet som aldrig vill sluta bada och när jag väl lockat upp dem så är skinnet skrynkligt som likt ett vältorkat russin.

Tänkte att jag skulle lägga upp en massa härliga bilder men någon glömde kameran i stugan :(

Till alla vänner och ovänner som jag inte hört av mig till kan jag hälsa att ja jag vet jag är kass men så fort semestern börjar ska jag minsann ta igen det! Det går fortfarande inte att nå mig på hemtelefonen för satanshelvetesjävlaskit bredbandsbolaget som skulle lagat vår telefon för en månad sen behagar inte att dyka upp förrän på måndag...så jag finns på mobilen.

Puss på er mina små gurkor!

Inga kommentarer: