onsdag 14 juli 2010

Nu var det dax igen...

Idag har vi besökt Länssjukhuset som så många gånger förr. Sessan har haltat ett par veckor nu precis som hon gjorde förra året vid exakt den här tiden. Ortopeden kunde inte hitta något i höfterna som de trodde det var något trubbel med så nu blir det ny utredning...Vi var liksom inte ensama på akutmottagningen idag typ 10 15 stycken kom in med brutna armar och ben efter att ha hoppat studsmatta och hoppat i hoppborgar. Jag säger bara en sak! FÖRBJUD SKITEN!!!!! Jag har en vän vars barn hoppade på sin studsmatta och allt var frid och fröjd och eftersom de hade skyddsnät trodde de allt var lugnt...men icke, han landade fel och bröt båda armarna...ajajajajaj.
Jaja, det blir nog bra, kan trösta mig med att sessan inte har ont ialla fall.

Här på Revis är det hett och nu är halva trädgården uppgrävd för att nu ska snart poolen på plats! Gött gött. Poolen innebär att min mamma inte behöver ta sig till stranden och hetsa upp sig över turisterna som beslagtagit "vår" brygga...nä lilla mamma snart har du bara mig och pappa att bli arg på ;)

Ha en härlig kväll, jag ska ut och räfsa sten!

Pussar och gnugg på näsan! ♥

Inga kommentarer: