måndag 3 januari 2011

Så rivstartade vi 2011!


Efter en tokrolig nyårsafton styrde vi bilen mot Revis där det bjöds på traditionsenlig kalkon. På söndagen var vi noga med att komma hem i tid för att ta hand om allt som man halkat efter med i helgerna. Skulle bara hämta sista väskan ur bilen när olyckan var framme. Trillade handlöst bakåt med huvudet mot sista trappsteget och swisch fick jag ont i huvudet. Märkte inte att det blödde förren det rann blod längs med öronen. Ner och sys på vårdcentralen och sen vidare in till sjukhuset. Efter mycket tjat och en hjärnröntgen som inte visade några större skador lyckades jag övertyga dem om att jag absolut inte skulle behöva sova över. Lite ding i bollen var jag ju allt men när är man inte det? Nu mår jag mycket bättre och har sjukskrivits i ett par dagar. Aptrist att ta det lugnt.

Köp broddar och akta er i halkan!

Inga kommentarer: