lördag 19 mars 2011

Pussar i parken ♥

Min älskade prins har med ett par av sina kompisar kommit på att det är häftigt att hänga i lekparken. De är 4 grabbar som går dit så fort de kan efter skolan och sen kommer deras tjejer dit...hmmm ska man skratta eller gråta?! Jag försöker minnas tillbaka om jag och mina kompisar höll på så? Men fan jag minns inte, är det så att barnen är tidigare idag? Jag kan tycka att det hela är ganska oskyldigt så jag låter dem hållas, men efter stränga förmaningar av mig. Inte prata med någon okänd, inte gå nära något vattendrag inte visa sig tuffare än vad man behöver.
Hur som helst har sessan lite problem med att prinsen får gå dit och inte hon. Häromdagen var hon så arg att hon innan hon slängde igen dörren frågade om de skulle gifta sig med tjejerna oxå..???

Hmm någon sa små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer. Gud så rätt de hade!

Inga kommentarer: