måndag 7 mars 2011

Ronneby





Helgen skulle gå i hälsans tecken men jag känner mig mer slut nu när jag är hemma än när jag åkte till Ronneby brunn. Det var party heeela tiden och fru Nygren lämnade festen sist, men vaaa fan någon ska ju göra det?! Jodå, mamma du kan vara lugn jag skötte mig exemplariskt och jo vi hann med att ligga på spa avdelningen lite oxå, men där serverades det vin :) Har bilder från festkvällen men har nog inte tillstånd att visa dem så det får man respektera! Tog dock fina bilder från Brunnsparken där vi spankulerade lite innan vi vågade sätta oss i bilen för att köra hem! Sammanfattningsvis kan jag säga tack för alla nya trevliga bekantskaper, toppen trevliga folk allihopa!

2 kommentarer:

Sarah Andersson sa...

Åh mina gamla studie hood, visst är parken vacker?!!
KRAM på dig!!

mimmi sa...

Parken är helt underbar, jag kommer åka dit i sommar för fika i det fria!

Kram :)