torsdag 28 april 2011

Jag lever

Det har varit tyst här den senaste tiden, kände att det behövdes fokuseras på annat och så har det varit. Ibland tar livet olika vändningar och diagnosen som sessan fått har gjort att man måste tänka om och tänka till. Vi är på banan och allt fungerar som det ska. Träffade dr Pelle förra veckan som konstaterade det som vi redan visste Barn epelepsi. Han gav goda råd och lugnande besked om att det kan växa bort och det är det vi lever på. Han vill att det ska spridas information till alla berörda vilket vi oxå gjort. T och jag har konstaterat att våra barn har fått gå den långa krokiga vägen och det kommer göra dem starkare och mer ödmjuka.
Imorgon blir det tyvärr läkarbesök igen eftersom sessan dragits med en förkylning i lite för många dagar nu, men det är ju lätt som en plätt att bota.

Nog om sjukdomshelvetet, vi har firat påsk med underbart väder på Revis, huuu vad jag har bränt min lilla näsa. Familjen har varit samlad och det har varit magiskt mysigt. Är så glad för mina nära och kära.

Puss på er ♥

Inga kommentarer: