torsdag 14 juli 2011

Något ni aldrig sett innan!





Ni som känner mig väl vet att jag HATAR att sy eller rättare sagt jag kan inte och jag har inte tålamodet. Men så efter att jag gjort min gelé tyckte jag att burkarna var så fula så de behövdes piffas upp endel. Jag klippte noggrannt ut runda cirklar och trädde symaskinen som tog ungefär en kvart innan jag lurade ut hur man skulle göra och så började jag köra zic zac i kanterna, men vet ni vad som hände?? Jo undertrådshelvetet tog slut och efter mycker möda och stort besvär lyckades jag även spola på ny tråd på rullen. Oh yes jag lyckades med 4 runda cirklar som sen fick bli som hattar på mina burkar! Tjoohoo jag kan om jag bara vill! Näsa vecka ska jag nog försöka mig på raksöm!

3 kommentarer:

Roland sa...

Med envishet kommer man långt.
Duktiga dej.

Hälsningar Morbror

mimmi sa...

Tack morbror!
Jag lovar att du ska få komma och smaka gelén!
Kram till dig ♥

mimmi sa...

Tack morbror!
Jag lovar att du ska få komma och smaka gelén!
Kram till dig ♥