söndag 11 november 2012

Grymt impad



Det finns väldigt många fina bloggar där ute som är stora inspirationskällor. Gud de har så vackra hem allt i finaste vitt, vitt, vitt. Jag har bara lite funderingar, hur håller de allt så skinande rent? Har de inget jobb, inget liv, ingen annat att göra. De sitter där i olika vinklar när kameran blixtrar till och vips ligger det perfekta fotot på bloggen..

Nu vet ju jag att många av dessa bloggare/bloggerskor är innehavare till barn. Sitter dessa i en lekhage på en minimal yta? Herrgud, ärligt är det bara jag som har ungar som lägger pennor, sudd, kalsonger, strumpor och ouppackade fotbollsväskor lite överallt? Är det bara jag som har skitdåliga dagar då jag struntar i om disken väller över diskbänken eller om vattenglaset jag ställde på högtalaren i förgår står kvar? Huu, jag som lider av duktig flicka syndromet och behandlas i terapi ang detta vilka jävla teraputer klarar att behandla de andra? Ojoj!

Nä ärligt talat jag tycker att deras hem ser skittråkiga ut, det finns inget liv bara något som är hämtat från en inredningstidning. Tacka vet jag ett hem som man lever och trivs i :)

Inga kommentarer: