torsdag 28 november 2013

Förbenat oxå...

..min bil träffade på en karriärskåt bilbesiktningskille igår! Det var en petnoga kille som kallade mig för lilla gumman. Dimljusen kunde blända andra sa han och visst skulle han kunna fixa det på plats men han hade inte lust. Detta innebär att jag får reglera ljusen och tillbaka på ombesiktning! Gaaahhh tårarna kom. INGEN kallar mig lilla gumman INGEN!
Hur eller hur var hans bemötande väldigt otrevligt. Idag åkte jag till verkstaden som så gladeligen fixade mina ljus helt gratis! Sånt gillar vi.
Nu på annan besiktning nämligen av dottern som ska träffa skolsköterska och skolläkare för en genomgång. Haha behöver jag säga att jag inte är bundis med skolsköterskan heller. Den dagen det beslutades att Ester skulle få assistent tyckte sköterskan att det vore fint att Ester skulle ha en röd armbindel på sig så alla visste att det skulle vara henne man ska ha extra koll på! Hahaha. Kanske ska hon ha stjärna på bröstet oxå?!
Jaja nu kan bara dagen bli bättre!

Puss från en lite små irriterad lilla gumma :)

Inga kommentarer: