torsdag 12 december 2013

Åldern tar ut sin rätt..

Nästa år fyller jag 35..ingen ålder på en gammal häst skulle säkert många vilja påstå. Men fan så mycket krämpor jag haft det senaste året. Idag tvingade min man iväg mig nu har han fått nog av mitt flåsande och hostande. Jaha idag konstaterades det på riktigt att jag har astma, en allergiutredning ska göras. Sänkan fortfarande ovanligt hög och mina snarkningar ska göras något åt. Operation efter jul trodde han.
Frågade hur detta bara kan komma så där liksom. Han undrade om jag tyckte att det var konstigt? Det som jag har varit med om de sista två åren triggar stressen och vips kan en massa skit utlösas av det. Mitt rygg ont tex. det kan ha varit sorg och smärta som sätter sig på de mest konstiga ställen. Jaja hur eller hur nu är vi på banan igen!
I väntrummet träffade jag alltid lika goa och glada Emma, det gjorde min dag :)

Puss på er ♥

Inga kommentarer: