fredag 13 december 2013

Familjemys



Ikväll ska det bli familjekamp mellan Ohlssons och Nygrens. Allt med glimten i ögat såklart..eller? ;)
Nåväl vi ska träffas på Harrys för en timmes bowling och sen lite käk. Detta är mina barns påhitt och jag tycker att det är ett väldigt bra sådant. 
Nu är det baskemej inte långt kvar till jul. si så där 11 dagar. Är ni julstressade? Har ni handlat alla klappar?
Jag gick bananas i affärerna och i år kommer mina barn bli typ de mest bortskämda  i världen. Om jag är stolt att jag skämmer bort dem? Nä inte alls men satan vad hårt vi jobbar för att kunna ge dem det som de vill ha! 
Jodå jag är en god människa som tänker på andra oxå. Jag var minsann nere på asylboendet med 4 kassar kläder och skor. Jag har även köpt klappar där hela summan går till Rädda Barnen. Kan ju inte rädda hela världen men mitt strå till stacken har jag dragit.


Go Nygrens Go Nygrens Go Nygrens ikväll vinner vi bowlingen :)


Inga kommentarer: