fredag 22 augusti 2014

Men vaa faaan!!!

Startsidan / Nyheter

Här är svensken som strider för Islamiska staten

Khadijah Dare och Abu Bakr  Khadijah Dare och Abu Bakr
Abu Bakr från Göteborg är en av tusentals européer som slåss för Islamiska staten på plats i Syrien och Irak.
Medan han är ute och krigar tar hans brittiska fru hand om parets första barn – det andra bär hon i sin mage.
– Om Gud vill får jag träffa barnet innan jag dör, säger Abu Bakr till brittiska Channel 4.

Detta stod i dagens Aftonblad! Vad tycker vi om det? Först ger Sverige dem uppehållstistånd och svenskt pass och sen drar de i väg för att slåss med den mest extrema religösa gruppen just nu. Är detta oki? Nää jag kan inte tycka det. Ta tillbaka passen säger jag! 

Idag gjorde jag ett test på SvD om vilken historisk politiker jag liknade mest. Ja just det jag blev den gamla M politikern Gun Hellsvik och jag var mest olik Åsa Domeij. Gun Hellsvik var för hårdare straff så oxå jag!!!!

Eftersom det finns yttrandefrihet i Sverige vill jag säga: 
Heja Fredrik Reinfeldt :)

Inga kommentarer: