onsdag 25 mars 2015

Detta med tid...

Varför räcker den inte till. Det är för fasen måndag och fredag heeela tiden. Tycker dagarna fylls med iordningplockning lägga in och tömma tvättmaskinen och sen ska man förbereda middagen. Men vet ni jag har inte så stora krav här i livet så det passar mig alldeles utmärkt :)
Denna veckan har vi inte haft ett enda läkarbesök och det är så fantastiskt befriande att jag inte tror ni förstår. Men nästa vecka är det dax för tre nya...Måste ta prinsessan till en frisör och lippa av hennes extremt långa hår. När hon ska in på EEG så tar det 1 timma extra för att få ut håret ut hättan hon ska ha på huvudet och av erfarenhet vet jag att hon ogillar det skarpt :)

Fick ett litet brev från försäkringskassan där det stod att jag hade 14 fullbetalda dagar att ta ut innan prinsessan slutar 1a klass. Jo jag tackar jag :) Nu ska här tas ledigt.

Nu ska räkningarna betalas...det är baaaajjjs tråkigt. Pengarna kommer in och sen åker de ut igen :(

Glöm inte att det är våffeldagen idag! Här ska det gräddas på löpande band i eftermiddag! Glada mätta barn gör även en hårt arbetande mor glad :)

Puss på näsan

Inga kommentarer: