söndag 12 oktober 2008

Är det något fel på mig eller...?

Jag tycker väldigt mycket om att kolla på TV4 fakta där de visar ett förlossningsprogram som gör mig lite konfunderad. Där ligger mammor och föder fram sina små bebisar utan att säga ett knyst, nu i det senaste programmet var det en mamma som hade med sig sina fyra små barn och man. Barnen sprang runt och lekte i förlossningssalen medan hon krystade fram sin bebis. Men hallllåå vem fan vill det?
Jag var apful när jag födde våra barn, T var inte vatten värd och jag svor kraftigt åt barnmorskan, inte fan skulle jag vilja att någon annan skulle se det. Jag frustade och skrek, hotade T att jag skulle lämna honom ja kort och gott jag spelade upp hela mitt känsloregister. Men nej de kvinnorna på tv de höll truten och såg sockersöta ut. Ha ha skulle de ha filmat min förlossning så hade folk nog blivit avskräckta och aldrig velat skaffa barn. Men det må ha hänt att jag var jätte otrevlig och visade en sida av mig själv som jag aldrig tidigare upplevt men jag har i alla fall fått de två vackraste barnen i värden. Det var värt allt i världen! /M

Inga kommentarer: