fredag 31 oktober 2008

Småkillar

Igår hade min prins en kompis här, vi var på Mc Donalds, bakade kakor och de ritade en stund. Sen kom de på att de ville ha disco, jag tyckte att det var lite sent att bjuda in sina andra kompisar tio minuter efter att man bestämt sig för att ha disco.
Vi beslutade oss för att dansa disco tillsammans, på med hög musik och lite undanröj i stora rummet, vi vrålade och skakade loss till Markolioo. Prinsessan älskade det, hon stod på stället och hade händerna i luften sen började hon snurra och blev yr och trillade. Efter en tjugo minuter blev killarna för svettiga för att fortsätta med discot, och då hör jag prinsens kompis säga till prinsen:
-Vilken tokig mamma du har, så högt får jag aldrig spela hemma för mamma...
Oj då, jag kanske inte är världens bästa mamma men kul det hade vi!

På tal om små killar så hade T träff med sin lilla "herrklubb", ja vad ska man säga, han var inte hemma när jag gick och la mig igår men i morse visade han mig vilken fin blåtira han fått!
De hade provat på någon form av kampsport vilket hade resulterat i att han fått en fot i ögat! Starkt jobbat älskling! Jag gillar inte din klubb bara så att du vet, jag fnyser och rynkar på näsan åt er tycker att ni är ganska mesiga, en klubb enbart för inbördesbeundran. När ni sedan ska ha träffar tillsammans med era respektive då kryper det i kroppen på mig! Jag tycker att tre fyra "fruar" är trevliga NI VET VILKA NI ÄR!!!! De umgås jag gärna med, men resten...en jäkla tur att vi inte kan gå nästa gång!!!
PUSSS/M

Inga kommentarer: