torsdag 9 oktober 2008

Riktigt dålig stil....

...att jag inte har bloggat på sååå länge. Hmmm orsaken?! Jag vet faktiskt inte men ibland är hela livet upp och ner. Min själ och kropp har i snart två veckor varit ute på åktur med den känslomässiga berg och dalbanan. Är det hösten, mörkret, 30 års krisen..jajag har inte en susning?!
Men nu är jag tebax och nu ska här bloggas ; )
Dagen har bjudit på egentid för mamma medan de små varit på respektive sysselsättning.
Jag har varit och handlat kläder till barnen inför den stundande vintern. Oh my God vad dyrt det är, hela kalaset gick på knappa 4000kr. Grejen är den att jag vill att mina barn ska ha tåliga smidiga funktionskläder, kosta vad det kosta vill, själv har jag en jacka sen början av 2000-talet...
Nästa vecka ska prinsen välja ut vinter kängor.

Jag har ju lovat att lägga ut lite bilder sen stockholms resan, det kommer det kommer, måste bara gallra lite först. Mia vi var ju inte snygga på alla bilder, eller hur..hahah. Ny resa ska snart planeras för så jäkla skojsigt som vi hade så ska vi dit igen, eller hur gullet ; )

Snart ska jag på kvartsamtal i skolan, varför kallas det fortfarande kvartsamtal när det håller på 45 minuter?! Skolan kanske behöver en konsult som reder ut det där! /M

2 kommentarer:

Mia sa...

Självklart ska vi dit igen;)
//Mia

mimmi sa...

Japp vi måste börja planera. Judith och Bertil väntar på oss! Puusss