fredag 5 mars 2010

Jag gjorde det...

...bestämde mig för bilen alltså. På måndag ska jag hämta den lilla skönheten. Den är super fin, sportig och väldigt frässsssig. Packade in barnen vid provkörningen igår och sessan skrek Åka mera mamma åka meeeera.
Undra vad denna bilen ska heta? Först var det gröna faran, Eva och BMW´n hette Blixten. Jaja barnen har döpt de tidigare bilarna, kanske dax att jag döper den lilla skatten själv nu då.
Mia, du kan sluta oroa dig, din bror var snäll mot mig! ;)

Jag har jobb helg framför mig känns väl så där kul.
Idag fyller världens bästa pappa år. STORT GRATTIS PÅ DIG älskade lilla pappa.
Imorgon fyller kusin F år, kalas hela helgen! Underbart.

Först ska jag köra skiten ur BMW´n, det tycker prinsen ialla fall. Haha vi får väl se.

Ha en strålande dag!
Pussar på er ♥

Inga kommentarer: