lördag 20 mars 2010

Jaja jag vet...

....bloggen är skit trist. Har liksom inte hunnit med detta på ett tag. Veckan har varit helt galen och när nästa lönekuvert kommer hoppas jag att den innehåller alla de övertidstimmar jag kämpat ihop i veckan. Alla är ju sjuka ingen kan jobba mer än jag då....hahaha, jag har ett dygns pass kvar sön till måndag sen är jag ledig i 7 dagar...sååååå underbart!

Här hemma har det oxå varit sjukstuga, sessan har haft hög feber och vet ni vad? Inte en endaste liten kramp utlöste det. Medicinen hjälper! Tack gode gud!

Prinsen har varit på disco, han skulle impa på tjejerna vilket resulterade i en utslagen mjölktand. Haha min lilla sötis.

Idag drar jag och barnen till mamma och pappa för att bli om pysslade och bortskämda. Jag älskar mina föräldrar vad skulle jag gjort utan dem?!

Måste bara säga att min kära lilla Sally hon går som en raket och ingen bensin dricker hon heller! Underbart!

Puss på er! ♥

3 kommentarer:

Sarah sa...

Ibland är livet sådär, jag är här inne och kollar dagligen så när du har tid och ork läser jag :)

En liten träff snart? Du, jag och Anna? Bara sitta och prata lite?

KRAM KRAM

mimmi sa...

Jaaa jätte gärna en liten träff med god mat och trevligt sällakap. Har en massa att berätta ;)

Är så glad att du är lycklig Sarah, det är du värd!

Höras av i veckan?
Puss och kram

Sarah sa...

Det gör vi!! Såå nyfiken jag blev nu :)

KRAM KRAM