onsdag 24 mars 2010

En hääärlig dag helt enkelt!

Åhh, idag har det varit en bra dag, när jag slocknar om en timma kommer jag somna nöjd med dagen. Hur ofta gör man det?
Jag har haft mamma lyx dag idag! Efter skol och dagis lämnade tog jag mig in till snälla goa rara Lisa som gjorde mitt hår till precis vad jag ville ha! Du är bäst!
Lunch med T, japp ni hörde rätt...hur ofta händer det, men som vanligt ringde hans telefon typ 20 gånger...så vi fick såååå mycket sagt!
Sen en tur på stan och gissa vem man träffade med världens lyckligaste leende? Jo, fina underbara Sarah! Jätte kul att få ses och att träffa din älskling! Bra val! Ni ser ut att må gott båda två!

Hem och hämta barn plus kompis, de spelade bandy medan sessan agerade domare..haha undra hur de kom på idén, troligtvis var det för att hon skulle få känna sig lite viktig! Så söta :) De fick våfflor med sylt och grädde i halvlek, oh boy vad de åt!
Medans bandymatchen pågick hann jag putsa mina fönster, har ni inte prövat så kan jag rekommendera.haha så mycket ljus kommer det in!

Varit hos moster och Rune, trevligt att hälsa på lite, kom på att jag glömde tacka för lååång lånet av cykel grejen, jag gör det nu, tack tack tusen tack!

Nu sover ett barn och det andra har dispens att vara uppe till kvart över åtta, han har ju studiedag imorgon!

Jag kommer somna snart!
Puss på er!M♥

1 kommentar:

Sarah sa...

Kul att se dig också!! Jag är rädd att jag ser lite fån-kär ut men så är jag ju också fasligt förälskad så det blir väl lätt så ;)
Boka dejt efter påsk, hur ser det ut för dig?!

KRAM