måndag 5 april 2010

Inget är sig likt..

Jag har inte bloggat på lääääänge, jag vet! Men ibland behöver man ta sig en pause, stanna upp och fundera på vad som egentligen är viktigt. Jag har inte varit i mitt livs form det är inget att sticka under stol med. Nä, inget jag tänker avslöja här inte, men nu är jag ialla fall tillbaka på rätt spår igen, vilket känns tryggt.

Här har varit massor att göra och tyvärr har jobbet tagit allt för stor del av mitt liv. Om man är van att gå för 100% så räknar man med att alla andra oxå ska göra det, men tyvärr är det inte allas målsättning. Men nu är det som det är och inget jag kan bära på mina axlar.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på veckan som gått, sessan har fyllt 3 år, det har varit påsk och jag har träffat fina fina Jeanna och hennes väldigt underbara Elias!

Nu ska barnen och jag in till stan för att inhandla nya skor och allt annat som behövs när det börjar bli vår.
Ikväll kommer bilderna!

Tjingeling! /M

4 kommentarer:

Seger sa...

Härligt o läsa att du e på banan igen ;) Syns imorgon (om nu Wilmas förkylning inte blir värre)!!
kramar

Seger sa...

Ha ha ha nu fixade jag det ;))

mimmi sa...

Klart att du fixade det, inte svårt alls ju!
Lilla Wilma, är hon fortfarande inte pigg :(
Hälsa att hon ska krya på sig!
Hoppas att vi ses imorgon!
Kram kram

Sarah sa...

Ingen fara pärlan, skönt att du känner dig bättre och det ska bli kul med bilder. Älskar bilder!!