tisdag 13 april 2010

Oh my God

Helnöjd men oxå helt slut efter min rensningsdag. Två stora plastsäckar fyllda med kläder har lämnat min garderob och ska förmodligen passera min mamma som kommer sucka och undra varför prislapparna hänger kvar på vissa plagg....ja fy fan jag vet det är riktigt hemskt. Måste erkänna att jag slängt ett par skor idag...japp det sved som sjutton när ett par helt utslitna uggs fick lämna plats till ett förhoppningsvis par heta partyskor. ♥
Upptäckte att det är jäkligt mycket svarta plagg som jag äger, varför är det så? Är man tråkig? Kanske ska gå till den där affären Lena form och skaffa mig en helt ny stil...haha. Kommer inte att hända om ni nu blev oroliga över att se mig i pösiga linnekläder och små konstiga hattar.

Hallelulja har jag fått städdjävulen i mig?

Natti natti imorgon ringer klockan vid 5, då är det jag och tidningsbudet med hatten som är uppe...

Tjingeling/M

2 kommentarer:

Seger sa...

Om det vore så väl hemma hos mig...här gapar garderoben tom!!!! Köper mig en trisslott imorgon o håller tummarna ;) Men visst finns det kläder här med, dock bara gamla trasor....inte kul o ha typ ett festset :(

mimmi sa...

Sanningen är ju den att jag inte kommer i allla mina kläder i garderoben...men snart så!
Vi kan väl köpa en trisslott ihop?
Sen kan vi köpa hur många festkläder som helst!

Kramiz