torsdag 15 april 2010

Träningsvärk

Hade en alldeles underbar gårdagskväll ihop med mina LC kompisar, mycket vettigt som avhandlades och en massa härliga hjärtliga skratt..haha jag har ont i mina skrattmuskler idag. Det var en bra dag att träffas och det är precis vad man behöver för att orka mitt i all vardagsstress. Tack flickor!

Sessan har varit på BVC 3 års koll idag, hon har gått upp stadigt i vikt (vilket kan behövas på den lilla taniga kroppen) hela 13,2 kg och 94 cm lång. Hon fick sitta vid en skolbänk och titta på en massa bilder som hon skulle berätta vad de föreställde. Det klarade hon ju perfekt så BVC tanten frågade vad man hade i koppen som en av bilderna föreställde. Sessan berättade att man kunde minsann ha både kaffe och te i den och så plötsligt säger hon:
-Man kan ha vin där i oxå....
Hahaha, vi fick oss ett gott skratt men det var riktigt pisnamt och jag vet inte vilket som var värst, om hon tror att vi dricker vin ur mugg eller att hon tror att vi är alkoholisreade...

Nu blir det snart ett dygn på jobbet igen.
Tjingeling

2 kommentarer:

Seger sa...

Härligt det låter!!!
Snuttan är ju för skön ha ha ha!!!
Klockren ju :)
Kramen o sov så gott på nya madrassen!!!

mimmi sa...

Ja visst är hon söt min lilla snutta?!
Sov gott på madrassen???...haha jag lyckades lägga mig där i typ två timmar sen ringde klockan...varför är det alltid stimmigt när jag jobbar?!
Kram på dig