fredag 23 april 2010

Stolt mamma!

Har precis varit och hämtat min lilla prins som varit på lågstadiedisco. Möter hans kompis som precis ska gå hem och han skvallrat att prinsen pussat 3 tjejer och dansat tryckare med 2! I discolokalen är det smäll varmt det är så varmt att det är imma på fönstren, prinsen möter mig rosig som aldrig förr. Han hade blivit lågstadiets discokung! Fått pengar och diplom. Han är en riktig chamör min lille prins det var flera tjejer som skulle kramas när han skulle med mig hem...hur ska detta sluta?...han är ju dock bara 8 år.♥

Lilla sessan får ofta sitta och kolla på sin bror när han spelar Fifa på Playstation har hon tur kan hon få låna en handkontroll som han låtsas koppla in, lika glad är hon för det! Hennes favorit lag är Bajselåna som hon säger...

Nu ska jag ta mig ett glas rosé, förvånade?
Trevlig helg!♥

Inga kommentarer: