onsdag 7 april 2010

Skojsigt

Trots att jag inte la mig förrän efter kl 23 igår vaknade jag innan 6, vad är det för fel på mig? Jaja hur som helst har jag grejat hela morgonen med att sortera tvätt, renbädda och pyssla lite.
Prinsen var den som vaknade först av mina små änglar, han kom panikslagen ut i köket och berättade att han minsann hade brutit benet så han kunde nog inte vara på fritids idag....han haltade muttrande till soffan när jag talade om att det säkert bara var växtvärk som gjorde ont i benet.
Efter en stund kom sessan ut yrvaken ur sängen med håret på sne och vrålade att hon ville ha frukost (det bästa hon vet). Eftersom det är påsklov fick de sitta och äta sin frukost vid TV´n och jag hörde hur de satt och små pratade lite. Plötsligt säger sessan till prinsen:
- Varför är den här hutten så jävla stark??
Hon pratade givetvis om sin medicin som serveras i en litet snappsglas varje morgon och kväll.
Haha, ska man skratta eller gråta? Jag vet inte vilket som är värst att hon svor eller att hon tycker den är stark??!
Snart ska vi ge oss ut på en liten promenad, sen blir det till att packa eftersom mina snälla föräldrar ska ha barnen i natt då jag jobbar. TACK, TACK, tack, tack snälla ni!

Ha en underbar dag! /M

Inga kommentarer: