onsdag 2 april 2014

Att skryta en smula

Igår var det dax för vårterminens utvecklingssamtal för prinsen. Att han är duktig i skolan har jag ju förstått via läxförhör och tidigare samtal men att han var sååå här duktig hade jag nog inte vågat hoppas på. Genomgående A och B betyg! Detta motsvarar MVG+ och MVG om jag tolkade henne rätt. Att ha ett C är att ha VG. Jag är så stolt att jag nästan spricker. Hoppas att hans motivation och drivkraft håller i sig när han kommer upp i klasserna. Han har ju siktet inställt på att bli ingenjör eller golfproffs :) (Ester ska starta hunddagis för hundar man inte kan bli allergisk emot )
Finaste finaste ungar vad vi älskar er ♥

Förresten tycker ni det är  fult att skryta om sina barn? Jag kan inte tycka det i alla fall.

Ha en bra dag ♥

Inga kommentarer: