söndag 29 juni 2014

Ett litet förtydligande!

Jag måste göra ett förtydligande angående mitt inlägg kring utbrändhet. Jag vet och det vet nog alla att folk kan bli extremt sjuka av utbrändhet. Man kan bli förlamad i vissa fall. Nu var mitt budskap om att jag inte skulle vilja betala för dem kanske lite missvisande. Det jag menar är att i dag är det väldigt lätt att bli diagnostiserad som utbränd eller utmattnings depression. Om man nu skulle drabbas av detta så lovar jag er att man går inte utanför dörren, man åker inte på resor, man spelar inte golf man gör i stort sätt ingenting. Jo jag har träffat ett par som verkligen lider svårt av detta. Hur tror ni de känner när grannen bredvid fått en liknade diagnos men packar sin väska och drar till Gran Canaria i 14 dagar eller ligger i sitt trädgårdsland 8 timmar om dagen? Nä det är inte rättvist och just dessa människor vill jag inte att min skatt ska gå till :)

Nu ska vi vara glada :)

Tjing tjong vattenballong ♥

Inga kommentarer: