måndag 15 september 2014

Då mina vänner...

...har svenska folket gjort sitt val. De har röstat bort ett fullt fungerande lag med en massa Zlatans i startelvan. Hur tänkte ni nu? Resten av världen skakar på huvudet och undrar vad fan vi håller på med? Ingen har klarat denna svåra kris som Sverige. Ni kan inte ångra er om ett par månader när ni upptäcker hur jävla dåligt allt blir. Ett bidragssamhälle där det kommer att löna sig att sitta bredvid än att aktivt vara med och kämpa. Det är 4 långa år som väntar. Där de sjuka plötsligt blir sjukare, arbetslösheten stiger, dyrare att leva och bo. Jo jag tackar jag. Sen ni som röstade på SD...har ni huvudet under armen eller? Missade ni historielektionerna i skolan? Vart är världen på väg?
Det lilla ljuset i mörkret är i alla fall att fyllekärringen Schyman inte kom in! Tack Gode Gud för det!

Jag vill tacka framförallt Fredrik Reinfeldt och Anders Borg för att NI gjorde Sverige så bra. Tack för att ni lät oss tjäna pengar och få behålla dem om man kämpade hårt. Tack för att ni satte folk i arbete!
Nu väntar säkert fin fina uppdrag för Fredrik. Ett jobb i FN eller i EU lär ju vänta på honom. Vem vill inte ha en sån ledare? Anders Borg jag hoppas av hela mitt hjärta att du står som ny statsminister om fyra år!

Tack och godnatt Sverige.....

Inga kommentarer: