onsdag 30 september 2015

Att få sig ett skratt

Satt och kollade igenom gamla skolkataloger som jag hittade när jag rensade.
Shit pommes frites alltså. Tobbe hade långt hår och så späd så hälften vore nog.
Prinsessan tyckte att jag var mig lik fast lite vackrare som hon så snällt sa :)
Tänk att det var så länge sen man gick i skolan. Åren går fast ärligt talat så känner man inte sig så mycket äldre...

Firade 100 allergisprutan för prinsessan igår. 300 kvar att ta. Min duktiga modiga prinsessa som är halvt hysterisk varje gång de sticker henne. Hon får fyra sprutor varje gång så ni kan ju förstå kampen som är inne i detta lilla rum. Lovade henne fika på Strömsons efteråt och då var hon glad i alla fall.
Upptäckte ännu en njurbäcksinfalmmation....3 nu på ganska kort tid. Inte bra och ny utredning ska göras. Om jag bara kunde ta hälften av hennes smärta...
Hur eller hur solen skiner himlen är blå :)

Nu ska jag nog bara sätta mig i solen och återhämta mig lite grann.



Inga kommentarer: