fredag 27 mars 2009

Färdig!

Nu har jag precis avslutat städningen. Det sprider sig en underbar doft av klorin och såpa, haha kan det bli fräschare?! Lyssnar på lite härlig jazz och funderar på att snart ta ett glas rött, hm det är väl inte för tidigt? Det är ju ändå fredag!

Imorgon ska jag ut med ett par härliga tjejer från jobbet, åhh längtar massor att få sitta ner och prata vuxensnack, tror det blir både det ena och det andra som kommer att avhandlas. Har lovat att fixa vinet, vi är fyra och jag har en svag aning om att en bag in box inte kommer att räcka. Det är rutinerade damer jag ska ut med! Jag är så där 11 år yngre än de andra men gissar att jag blir tröttast fortast, får väl skylla på att jag är en utsliten småbarns morsa ;)

Ikväll blir det getost, lammfärsbiffar och ett mustigt vin.
Trevlig kväll/M

Inga kommentarer: