måndag 30 mars 2009

Tröttis

Gårdagen handlade bara om att överleva efter lördagskvällen. Jag som nästan aldrig brukar bli dålig kände av det som folk kallar bakis. Var helt slut och med dunkande huvudvärk och många kräkningar senare stod jag i alla fall på benen. Mamma bjöd på Budapest tårta och det var väl typ det enda jag åt igår. Haha sen skulle ett dockhus monteras men då bröt jag ihop, kan det varit att blodsockret inte var på rätt nivå? Jag kände mig som världens minsta tjej då tårarna började rinna insåg att det här grejar jag aldrig hur som helst T fick komma till undsättning, han monterade medan jag låg i soffan och kom med glada tillrop! Det blev super fint kan gott tilläggas.
Vaknade i morse och kände att ögonen kändes otroligt torra och jag fick knappt upp dem, oj då visade sig att jag glömt att pilla ut linserna innan jag la mig. Ojoj så trött i huvudet man kan vara! /M

Inga kommentarer: