tisdag 10 mars 2009

Inte alls vårigt

Brrrr det är kallt och inte alls så där vårigt ute som det var igår. Men det positiva är att det blir ljusare för varje dag som går! Det finns alltså hopp om livet!

Har spenderat förmiddagen på personalmöte och nu ska jag bege mig tebax till jobbet för att jobba kväll. Har försökt att trixa med semesterschemat i typ två månader nu, snart blir det nog bra. Har flyttat min ett antal gånger och kommer nog vara så att jag är ledig 27,28,29,31 och 32. Åhhh vad jag längtar, i sommar ska jag inte flänga runt så mycket utan vi ska nog bara hålla oss på Revis. Jag fattar inte hur folk orkar fara och flänga än hit och än dit. Man får faktiskt tänka på barnen oxå, mina gillar inte att behöva åka runt så mycket , jag trivs allra bäst när man slipper ha så mycket uppstyrt utan man kan gå i sina myskläder och hitta på det man verkligen vill göra.

Ha en "redit" trevlig dag. Pöss M

Inga kommentarer: