onsdag 27 maj 2009

Åhhhh så DÅLIGT....

...att jag inte bloggat på såååå länge men faktum är att jag inte har haft något att delge. Det mesta som har hänt är att jag varit ARG, så in i helvetes ARG. Besviken frustrerad och totalt ursinnig, ja nu har ju inte jorden gått under eller så. Näää, ni kan vara lugna. Det har åter igen varit lite djungellag i vårt område mer än så behöver jag nog inte säga...

Men nu är jag GLAD igen, nya krafter nya tag och på måndag går vi in i juni månad,hahhaa fattar ni, juni liksom?! Hur gött är inte det då? Det innebär att om 5 veckor har jag lite semester, åhhh vad jag längtar!
Idag blev jag bjuden på lunch av T, jaja jag vet nu blev ni paffa va? Det händer typ aldrig men idag så. Jag säger tack, tack tackeli tack tack! Imorgon blir det lunch med Tina, trevligt trevligt, ja nu undrar ni förstås om jag inte har ett jobb att sköta, men då ska jag tala om att imorgon ringer min klocka 05.10.....underbart att traska iväg till jobbet vid den tiden som tack för det slutar jag kl 13!

Vill tillägga till er som inte vet, jag är faktiskt inte arg hela tiden bara ibland ;-)

Nu har jag tryckt i mig gammalt godis som jag hittade, det var inte ens gott men jag har PMS och då kan man äta allt. Haha lite som att vara gravid faktiskt.

Sov gott/ pöss M

Inga kommentarer: