torsdag 7 maj 2009

Man hinner mycket...

...om man bara vill! Slutade dygns passet kl 14 idag sen direkt till dagis och vidare till skolan, hem och hämta barnvagn och vidare till urmakaren. Whhhiii min klocka som jag fick i 30 års present kom äntligen idag (lovar att visa bild). Efter att fått snyggingen på handleden gasade vi med bilen in till "stor stan". Barnen behövde kläder till kommande dop och skol/dagis avslutning. Ojoj det blev ingen billig historia men vad gör väl det när det är till mina små älsklingar!
Träffade på Sarahstan, kul att se dig du såg otroligt fräsch och pigg ut!
Barnen och jag hade middags dejt med världens bästa Anna. Ungarna valde Mc Donalds, inte ett helt dåligt val då jag var vrålhungrig eftersom jag missat lunchen idag. Bästa Anna fick äran att åka lite kana med barnen, åh som de uppskattade det! Jag oxå för den delen, alltid kul att hinna snacka av sig lite :-)

Nu sover ungarna lugnt och jag har hunnit damma hela huset och rengjort hos fiskarna. Imorgon blir det ICA ;-) och sen är det marknad här i stan. Imorgon kväll ser jag fram emot att gå på kalas!

Sov så gott alla underbara/M

Inga kommentarer: