söndag 19 juli 2009

Ouoops

Fy fanken vilket trist väder bläää, det enda positiva är väl att jag får ligga i sängen med Harry!
Helgen har i alla fall varit toppen, kickstartade fredagen med stor städning. Kändes som jag var värd det drickbara hemma hos Sarah! Vi mötte upp världens bästa Anna på Krögers där det visade sig att vi alla tre var vrålhungriga så vi åt som om vi aldrig sett mat innan ;-) Lite mera vin....och sen till Byttan. Där var det givetvis knöka fullt med folk och det tog typ över en timma innan vi fick någonstans att sitta (tids uppfattningen vid den här tiden är inte 100% men det kändes JÄVLIGT länge).
Trevligt var det i alla fall, fast vete fan om jag inte skulle skippat det sista glaset vin...vems fel är det då???!! Måste bara dissa lite, ja jag vet jag borde inte men kan inte låta bli. Alla personer som tror att vi hamnat i Sant Tropez hahhaaa kan jag bara säga till er. Sluta beställ skumpa för förmodligen tycker ni inte att det är gott i alla fall sen en liten diss till alla före detta klasskamrater som inte har kunnat hälsa på flera år, vissa slänger sig om halsen och pratar en blandning av nybroitiska och en stockholmska man inte visste fanns. Hahaha nu passar det tydligen väldigt bra men jag kan säga att i såna situationer blir jag rätt kall och kan klämma fram de mest nedlåtande kommentarerna, tro mig de förtjänar dem!
Vill bara tacka Sarah och Anna för en fantastisk fredagskväll, fan vad snygga vi är tjejer!

Lördagen skulle jag ju på loppis men fick skicka sändebud för att sälja mina saker...jag mådde liksom inget vidare. Hur som helst pallade jag mig i väg vid 11 tiden med STORA solglasögon på. Lite piggare och med lite mer pengar på fickan åkte vi in till stan för att träffa T gamla klasskamrater med familjer. Harrys tog väl hand om våra barn medan vi käkade en god middag. Fast i ärlighetens namn var jag jävligt sliten men trevligt hade vi i alla fall och alla barnen fick varsin Harry´s nalle med sig hem. Tack för servicen!
Lina hoppas att bebisen kommer snart!

Idag är jag ännu segare har som sagt var mest degat och jag vill säga ett jätte TACK till min mamma som sysselsätter barnen!

Nu ska jag grilla kyckling, har hört att det ska vara en riktig hit men kommer inte ihåg vilken krydda jag skulle ha på, äh det blir nog bra.
Har såna fruktansvärda skavsår på fötterna efter fredagen...hmmm!
Pöss M

Inga kommentarer: