onsdag 8 juli 2009

Regn

Ännu en dag i blåbärsskogen det vill säga att jag sprang mellan regnskurarna. Idag blev det fyra liter så nu är jag uppe i 6 heliga liter. De är väl förpackade och ska inte smakas på fören det är vinter då jäklar ska jag göra paj och muffins och tänka tillbaka på den härliga sommaren! Prinsen förstår inte alls tjusningen med det utan vill att vi ska äta upp allt på en gång!

Imorgon ska vi ta bussen in till stan, japp ni hörde rätt vi ska åka buss, mina barn tycker att det är jätte exotiskt och längtar redan...haha de undrade om vi hann fika i bussen på vägen till stan ;-) Själv tycker jag det mest är jobbigt att behöva göra sig iordning och välja kläder. Nu är det så att vi måste in till stan för nu är sessans blöjor slut, tänk om det vore som förr i tiden när det kom matbussar hit som man kunde handla av. Herregud så gött det hade varit.

Till alla kära söta och rara vänner:
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte hört av mig på ett tag, det är inte så att jag inte vill träffa er jag har bara haft fullt upp av att koppla av! Lovar bättring och kommer under de närmaste dagarna höra av mig! Nån som är sugen på att partaja snart?

Pöss på er! /M

Inga kommentarer: