torsdag 3 september 2009

090903

Hepp!

Så var det torsdag igen, herregud vad tiden går fort. Känner mig last gammal som säger det... men fan det är måndag fredag heeeela tiden.
Vi har firat vår lilla älskling som fyllde 7 i tisdags, det var en mycket lycklig kille som både fick cykel och ett riktigt kastspö! Jag kan meddela att han sov med cykeln brevid sängen....så söt.

Phu jag jobbar alla dagar utom lördag denna vecka så jag är inte så socialt rolig men idag ska jag luncha med Tina det är ju alltid lika trevligt!
Imorgon ska T och jag lägga golv på övervåningen så snart är det inflyttningsdax! Får väl bjuda på lite god mat och nått starkt att dricka...han missar nämligen säsongens första RT möte.....på grund av att jag tjatar och tjatar för jag vill ha det FÄRDIGT! OOopps hans "bröder" kommer förmodligen " spy galla" över mig....men hörrni grabbar jag bjuder på det!

Nu power walk!
Trevlig dag önskar jag er alla! Pöss/M

Inga kommentarer: