onsdag 30 september 2009

Jaha ja!

Vilen pIsS vecka denna veckan är, det är grymt fullspäckat och det ordnas barnvakt hit och dit. Just nu är det inte lätt att få ihop allt så hjärnan jobbar för högtryck för att hitta de smartaste lösningarna för stunden. Jag fattar inte hur alla får ihop sina liv? Tips någon?!
Barnen ska vara hos mamma och pappa för tredje natten den här veckan och det är verkligen tur att de ställer upp. Barnen älskar sina morföräldrar så inte för det men visst känner man sig lite utnyttjande... men men jag får väl komma på något smart att ge mina älskade föräldrar.Jag börjar med ett TaCk här!
Igår var syrran här med lilla H, de passade lilla sessan medan jag spelade fotbollsmatch mot NIF pojkar 02. Herregud det var 11 föräldrar mot 22 aktiva killar. Jag var stabil back ;)

Snart blir det sängen och hoppas att man somnar innan man börjar tänka allt för mycket.

Ha ha måste berätta att jag blev uppraggad av en karl som ska instalera digital teknik på jobbet, han var gift och tyckte jag skulle ringa honom för hans mobil nummer stod på räkningen han gav mig. Hahaha kaninteslutaskratta. Vem fan tror han att han är????!! Det blev dagens skratt på jobbet.
Pöss på Er/M

Inga kommentarer: