fredag 4 september 2009

OOooooppps

Det har svurits skrikits och varit en jÄtTe rolig fredag....jävla piss golv som skulle läggas in. Köp inget "klick-golv" gott folk, det ska fanimej vara som förr i tiden då man fick använda lim och hammare. Nu är hälften lagt och i morgon ska vi fortsätta. Skojar ni jag har fått springa och serva med öl...måste ju vara lite snäll nu när T inte fick gå ut med sina "bröder" utan var tvungen att lägga golv..... Han fick minsann revben till middag inte fy skam.

Idag sprang jag på David ElmICA han hade en tjej (förmodligen var hans flickvän) med sig hon såg jätte lycklig ut...tro fan det hon hade ju ett par Christian Louboutin skor på sig, då skulle jag oxå smilat så där brett som hon gjorde. Jag vill oxå ett par eller två...kanske till jul?!
Hur som helst köpte han en massa mat, kanske blir det fest i Broakulla i kväll?!

Nu soffan och förmodligen sover jag inom en kvart såååå GoD nAtT till Er alla.
Pöss/M

Inga kommentarer: