onsdag 18 februari 2009

Ännu ett tecken..

T vill köpa ett hus i Toscana jag lyssnar på Monica Zetterlund och drömmer om en vattenanläggning till mitt växthus. Herregud, snart är det bara att börja tänka på vilket vårdhem man ska välja...och jag fyller ju bara 30...

Fått många trevliga nyheter idag, åhhhh tänk om varje dag kan vara så här! Tänker inte avslöja allt men en sak kan jag göra er avundssjuka över; vi är bjudna på sommarbröllop till en barndoms kompis, mmmm underbart jag älskar bröllop!! Att det sedan ska äga rum där vi har vårat sommarställe gör det ju ännu mera underbart. Tänk er en ljuvlig sommardag med en klarblå himmel vågor som kluckar och ett oändligt snyggt brudpar. Fan nu gäller det att vara strikt med dieten för jag vill ju oxå vara snygg ju..

Nu ska jag äta jordgubbar och dricka skumpa. Puss på er och somna inte förrän ni sagt att ni älskar varandra! /M

Inga kommentarer: