tisdag 3 februari 2009

Härlig måndag men jobbig tisdag

Var och kollade in det lilla pyret på BB igår. Åhhhhhhh, så underbar , alldeles perfekt. Visst blir man sugen på att skaffa en till.....en stund sen minns man tillbaka på vakna nätter och spyiga kläder. Jaja vi får se än har jag inte stängt alla dörrar ; -)

Efter BB besöket begav jag mig till en väninna där det bjöds på ost, kex och vin. MYCKET vin och idag är det jäkligt tungt. Om två och en halv timma ska jag till jobbet, känns så där faktiskt. Hade varit gött att krypa ner under täcket och sova ett par timmar. Men vad fasen jag ska inte sova bort min ungdom! Hihiii.

nu ska min man komma hem på lunch, vi har inga barn hemma...behöver jag säga mer?!! /M

2 kommentarer:

Mia sa...

Hihihi kanske produceras en till liten kotte då;) Eller ni kanske bara ska öva;)

hörs och ses snart!!! puss puss

mimmi sa...

Hahaha, nä inget som vi planerar för egentligen. Vi nöjer nog oss nog bara med öva lite...;)