tisdag 17 februari 2009

Vilken jävla brud...

Bänkade mig framför tvn och såg givetvis Mästarnas mästare som visas på svt. Ful-grät som vanligt när de visar tillbakablickarna på atleternas respektive idrottskarriärer, ikväll var det Elofssons tur...mmm det är nått visst med skidåkare ;)
Ju längre programserien har pågått ju mer har jag retat mig på Erica Johansson, ni vet hon som hoppade långt i längdhopp typ 1 gång. Fan vilken mallapa hon verkar vara. Har tyckt att hon är lite översittare när hon kommenterat friidrotten på tv, men nu herregud vad är det för brud. För typ 18 år sen mötte jag henne när vi var på samma friidrottstävling i gbg (skratta inte men jag har faktiskt tränat och tävlat i häck och kula...hahaha minns du det Janet?) då tyckte jag i alla fall hon var cool nu har jag andra perspektiv i livet och tycker att hon suger fett.

Har jag nämnt att längd VM börjar snart??? Åhh vad vi ska ha många trevliga stunder med stön och maximal utmattning jag och Anders.

Imorgon börjar jag jobba kl 06.30 det är jääääkligt tiiiidigt. Natti natti/M

2 kommentarer:

Per sa...

Jag såg trailern för Elofssons avsnitt och tillbakablickarna från Salt Lake City och Johan Mülegg. Fy vad förbannad man blir när man ser de TV-klippen igen, nu när verkligen vet att han var lika dopad som en Belgian Blue... Hoppas att allt är bra med er och vi får ta och ses snart! MVH Per

mimmi sa...

Ja fy fan för fuskare, hoppas att detta VM kan bli "rent".
Jo då nu börjar vi repa oss från alla förkylningar så snart kan vi börja umgås med folk igen. Vi tar gärna en träff framöver. Hälsa Maria! Kram kram