fredag 13 februari 2009

Bättre och bättre dag för dag

Herregud det är redan fredag. Har sovit mitt andra raka dygn på jobbet inatt, nu börjar det kännas ganska slitigt faktiskt. Ska jobba ett par timmar i eftermiddag oxå sen ska jag ta HELG!!

Äntligen börjar mina familjemedlemmar bli lite piggare, T har slutat att ojja sig vilket är jäkligt skönt. Han försökte lära mig att köra snöslunga igår, hahaha det gick åt helvete fanskapet ville ju inte stanna när jag ville. Jag tog fram den hederliga gamla snöskyffeln i stället hmm det är nog därför jag har träningsvärk i armar och rygg idag, det säger väl hur vältränad man är??!!

Sessan är oxå piggare så idag ska hon få gå till frisören, luggen är bedrövligt lång och hon ser mest ut som en hippie unge, en söt sådan.
Prinsen är nu i skolan och det är sista dagen innan sportlovet, han har blivit lovad att följa med mormor och morfar till stugan. de ska vara där och mysa till tisdag kväll. Är ju inte alltid så lätt för oss att ta ledigt, andra har ju myccccket lättare för det... och kan vara lediga varje lovdag. Jag tror våra ungar klarar sig ändå. Tack mamma och pappa!
Anna lilla kan du komma och pyssla med prinsen nästa helg istället? Kanske en fika med mig denna helgen ?!

Idag såg jag kort på min gamla ex kille...han hade lagt ut såååå fina på sin facebook ; ) Han såg lycklig ut, det glädjer mig. Jag visade T han skrattade jätte mycket sen gick han, hmm undra varför?

Nu ett personligt meddelande till T:

-Imorgon är det alla hjärtans dag, man brukar köpa något till dem man tycker om!

Slut på meddelande.

En alldeles speciell hälsning till dig Sarah: Ta det lungt och ha det så kul på skidresan! Vill ha uppdateringar via din blogg!

Nu väntar en underbar dag på oss! /M

2 kommentarer:

Sarah sa...

Skönt att höra att ni börjar må bättre allihop, hoppas att du klarar de sista timmarna på jobbet innan du får helg!
Jag lovar att ha en jättebra vecka och vara måttligt rädd om mig... ;)
Puss och kram!

Anna sa...

Självklart tar vi pyssel en annan helg, låter jättemysigt med sportlov i stugan m mormor och morfar... Hälsa och krama prinsen från mig :)

Ha en skön helg och hör av dig om du vill klämma in en fika...
Kram Anna