torsdag 7 januari 2010

Dax igen...

...för en tur till sjukhuset. Igår spelade barnen hockey på vår lilla sjö. Min lilla prins fick en klubba över handen vilket gjorde att lill fingret fick sig en rejäl törn. Igår kväll var det alldeles svullet, blått och det värkte upp i armen på honom. Idag fick det bli en tur till dr Calle, han blev mycket bekymrad över färgen, och svullnaden, deessutom var det på höger hand. Skickade till röntgen där de skojade friskt med lill killen, de ville hans autograf utifall att han skulle bli hockey proffs. Det visade sig att inget var brutet tack och lov utan en stukning och en blödning. Eftersom jag tyckter väldigt synd om min lilla prins fick han köpa nya FIFA spelet. Jag ångrar mig bittert för nu hör jag Glenn Hysén kommentera varenda match.

Hoppas att ni haft en bra dag♥

Inga kommentarer: