måndag 4 januari 2010

F-kassan

Har faktiskt haft ett ganska trevligt och givande samtal med försäkringskassan nu på morgonen. Har ju anmält föräldrapenning 6 gånger i höst och de har lovat att skicka papper som jag ska fylla i och skicka in. Väntat och glömt bort de där blanketterna. Nu när jag äntligen är ledig tänkte jag slå en signal till dem och fråga vad de tagit vägen. Jag vet inte hur många ursäkter jag fick under de 7 minuterna vi talades vid. Blivit fel i systemet och jag får blanketterna redan på fredag inom tre veckor ska jag ha mina pengar! Men jag säger väl som min bror skulle gjort : Pengar är ingen trång sektor....

Eftersom jag inte räknat med dessa pengar ska jag lägga dem på mig själv...bara till mig! SPA, ute kväll, nya kläder??? Nää, tråkiga jag ska sätta undan dem till en liten resa tror jag!
Tjing tjong!
Glöm nu för sjutton inte att rösta på Anders Södergren i Jerring priset!!Pliiiiiis

Inga kommentarer: